lørdag 21. januar 2012

Bursdagskort til Eskil og Lars

Bursdagskortene til tvillingene Eskil og Lars
- bildet "lånte" jeg hos deres mor på hennes facebook-profil! ;)

Nå er det starten på et renn av kompisbursdager for Kevin, inkludert hans egen. Spennende og gøye tider foran seg, he-he. Første kompisbursdag i 2012 er til disse to karene. Det er viktig at kortene til tvillingene er noenlunde like, så derfor har jeg snekret sammen to nesten helt like sjørøverkort til gutta som ble 5 år. I dag er det dagen for bursdagsfeiringen deres og Kevin er spent! :)
Fremsiden på kortet til Eskil - det er han som er nærmest 5-tallet! :P
Innsiden av kortet
...og baksiden av kortet! ;)

Og her er kortet til Lars - litt ulike mønsterark-detaljer og speilvendt bilde på fremsiden, ellers er det rimelig likt :D
Fremsiden av kortet - Lars er han nærmest 5-tallet :P
Innsiden av kortet
...og til slutt baksiden av kortet! :)

Tror jeg må supplere opp litt mønsterark og mer så jeg er klar for plutselige invitasjoner til guttebursdager fremover, hi-hi! Kjøper av prinsipp ikke kort når jeg kan lage de selv, men det tar litt tid og krever litt stæsj for hver anledning. Det er uansett artig å være litt kreativ med papir (og samtidig få litt tid for seg selv på hobbyrommet)! ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...