fredag 6. januar 2012

Bursdagskort til Frida

Check it out - Frida er blitt tenåring! :P

Skjønne Frida er ei god venninne av eldstejenta mi. I dag feirer hun 13-års dag med zoombie-bursdag. Jeg burde kanskje laget et skummelt bursdagskort, men jeg gikk for rååååsa jentekort i stedet. GMD er forkortelse for "Gratulerer Med Dagen". Det er jo sånt som ungdommen liker, hah! ^_^

Dette er et lite kort laget med utgangspunkt i en brun papirpose størrelse liten. Den er kanskje i størrelse 12 x 13 cm slik som du ser den i bildet over, brettet sammen. All kartong, mønsterpapir og stæsj er rester, så jeg fortsetter med å bruke opp fra mitt lille lager. Mange små skatter som passer sammen, spesielt når det brukes på posekort. Me like!
Innsiden av kortet
Innsiden av kortet - med glimt av tag'n som stikker ut i åpningen på posekortet
Litt detaljer
Frida og Kalyani - bildet er vel kanskje tatt ca i 2005 hjemme på kjøkkenet hos oss.
Gode venner fra barnehagen, thi-hi
Andre siden av tag'n - jeg har slettet den personlige bursdagshilsen ;)
Baksiden av posekortet!

Zoombie-kalaset starter kl 17:00, så dermed kan dette legges ut nå! :D

God helg! ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...