mandag 30. januar 2012

Istapper er moro!

Det var mange istapper å se på turen i går til Kvalvikstøylen og jeg avsluttet innlegget om den turen med bilder av istapper. Her ser du resten av bildene jeg tok av istapper undervegs:
Istappene blir så forskjellige.. både i form, størrelse, fargespill og mer.
Skifte av vinkel og du får et helt nytt motiv. Artig! :P

Jeg tok meg ikke tid til å knipse så mye og teste ut,
men det ble da noen glimt av istapper fra turen likevel! :)
Ønsker deg ei flotters ny uke! ;)

2 kommentarer:

SNILLPIKE♥ sa...

Fantastisk flotte motiv naturen har å by på. Nydelige bilder du har tatt.

En herlig fjelltur du har hatt deg, lengter HEIM til fjord og fjell når jeg ser slike bilder i innlegget under her.

Ønsker deg en strålende flott uke, klem til deg.

Marianns papirgleder sa...

Kjempekule bilete, istappane er rett og slett fantastiske kunstverk :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...