torsdag 26. januar 2012

Kribler etter fjelltur...


Vi har hatt mye omgangssyke hos oss i det siste og det var jeg som måtte pers nå sist. Jeg føler meg heldigvis litt bedre i dag. Har ligget på sofaen og kikket ut mot himmelen og fjellene... Det kribler i kroppen etter å komme seg ut på fjelltur igjen... Skal bare komme meg til hektene og så må denne stormen som raser ute gi seg raskt, det er snart helg! :)

Tusen takk for koselige kommentarer som har poppet inn denne uka. Like kjekt er det med nye følgere som har lagt seg til. Alltid artig med nye "bekjentskaper" og koselige tilbakemeldinger. Jeg tar turen innom deg om litt! :D

1 kommentar:

Randis side sa...

God bedring til deg og resten av gjengen!! her er vi friske, men været frister absolutt ikke til turer :/ Brrr! Kaldt! :) Så flott bilde av deg og dine på forrige tur :)) Den turen så ut til å være "topptur" med deilig vær og godt selskap :)) Ha en fin helg! Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...