tirsdag 19. februar 2013

Sørstrand ღ

Mitt kjære Sørstrand... ^_^

Jeg innvilget meg en dag til med vinterferie. Denne dagen er kun for meg. Tur. Alenetid. Foto. Hobby. Husarbeid (?)... Jeg skal disponere dagen akkurat som det passer meg rett og slett. De to eldste reiste på vinterferie i går og samboer'n har vært på jobbreise, så i dag er det derfor min tur til å bare nyte, knis. Kjenner at jeg trenger det og det kunne ikke passet bedre med strålende solskinn i tillegg! :)

Det var grådig glatt ute, så jeg droppet turplanen om Brandsøyåsen i dag. Det ble en lat morgen med de to minste før jeg leverte dem i barnehagen og tok meg en spasertur til .... jepp, Sørstrand :)

Før vi kunne kjøre avgårde måtte bilen bunnskrapes for is. Nydelig motiv i frontruta, så jeg kunne ikke begynne før det var foreviget i linsa, knis. Deilig med TID til alt man har lyst å dille med!

PS - som alltid, trykk på bildene for å se dem i stort format!


Flott, ikke sant? ^_^
Vakkert

Det var veldig kaldt på natten, men i solskinnet smeltet isen og det var flotte dråper overalt..

Måtte bare knipse denne - ser ut som Pluto der nede til høyre, ikke sant? :P

Lov å være barnslig - det er jo vinterferie.. ^_^

Et lite bilderas fra turen - samlet i et par kollasjer...
Masse flott å se på Sørstrand - finner stadig nye "motiv" i naturen når jeg vandrer rundt.
Takk for besøket ;)
Ha ei herlig vinterferie-uke!!!

3 kommentarer:

Mandy Lou sa...

Å, så mange flotte bilder på rad og rekke her! Likte spesielt godt det med broen og kollasjene. Deilig å skue sånne bilder nå som det er grått og vått utenfor vinduene.
Fine kjøkkenklutene dine også. :)
Ha ei kjempegod helg!

Jorunns hobbyblogg sa...

så nydelige bilder, og for en herlig vårstemning, her er det masse snø og minusgrader ....
men fikk lyst til å ta en tur yt med mitt nye camera når jeg så de fine bildene dine

Jrunn

Ut på tur, aldri sur sa...

NYDELIGE bilder!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...