mandag 25. februar 2013

Personlig putetrekk! ✪

Personlig pute til min yngste sønn ♡

Jeg hadde en febersyk gutt hjemme i går. På onsdag har han eeendelig bursdag og til høsten er det skolestart. Navn, tall og ikke minst kjente bokstaver er noe som opptar en forskolegutt, så jeg tenkte jeg kunne lage ham ei kosepute til rommet. En liten oppmuntring ✪

Navnet hans er Kevin og bokstaven K har han kjent igjen siden han var veldig liten, så hovedmotivet sa seg selv på denne puta :)

Passe skummelt motiv på andre siden

Ikke noe gutterom uten noe skumle greier. Syns denne passer "fint" på rommet, he-he! Kevin syns det var stas med pute med navnet sitt på og motivet bakpå resulterte i et stor glis. Godkjent altså :D

Dermed ble de 3 siste arkene jeg hadde med tekstiltrykk oppbrukt og jeg har ikke flere putevar igjen. For nå. Det blir flere helt garantert! :)

For å se hva du trenger til å lage en slik pute, se innlegg om Justin Bieber-puta som jeg laget! ;)

Jeg laget bokstaven K og navnet Kevin i gratisprogrammet Photoscape. Jeg laget de så store og med den skrifttypen som ønsket og lagret dem som bilder (.Jpg-format). Deretter limte jeg inn bildene i et word-dokument - hvert trykk på en enkel side, altså 3 hele siders utskrift.

NB - husk å speilvende bilder med tekst på før utskrift!!!!


Dette er fort gjort - og artig både for meg og mottaker. Kjekt som gavetips også forresten! ;)
 
Ha ei herlig uke! ✪

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...