søndag 10. februar 2013

Trilletur i vintersol

Gull i havet...

Vesla mi har vært innendørs i ei hel uke med feber og mange vondter, trolig influensa. 
I går var hun sprek og jeg tenkte at en liten trilletur ville gjøre oss begge godt. 
Turen ble litt for lang for henne, men jammen var det godt å bevege kroppen utendørs. 
Fantastisk vintervær med varmende sol, blå himmel og nydelig temperatur. Herlig! :)

Her kommer egentlig bare et lite bilderas fra turen. 
Vi trillet vogn fra oss og over til Digreneset, via Breivika og ned til Havreneståa og retur hjem.

Mobilbilde fra Digreneset

Bildene over her ble tatt på Digreneset. Bildene under her ble tatt på Havreneståa, men kun med mobilen min... 
Jeg visste jeg hadde lite batteri igjen på kameraet... men ikke så lite at det ikke kunne knipse litt bilder til turen... 
Sånn kan det gå, hadde vært helt krise om jeg ikke hadde hatt mobilen med selv om det kameraet ikke er det beste. 

Gikk greit på disse tre bildene:


Det er morsdag i dag og jeg fikk servert nydelig frokost og kort & gaver på sengekanten på morningen. 
Herlig med kos og oppvarting av mine kjære, thi-hi!

 Jeg gikk meg en lang tur (med kameraet og fullt batteri) like etterpå. 
Var borte på tur i ca 2 timer og fikk trasket meg langt avgårde, knipset litt bilder og kost meg.. 
Kom hjem til et ryddigere hus samt ei bolledeig på heving.

❤❤❤❤

Bildene fra dagens tur kommer i morgen. 
Har forspist oss på fastelavensboller og sen middag.

❦ Gratulerer så mye med morsdagen, alle mødre! :) ❦

3 kommentarer:

Livets små øyeblikk sa...

Nydelige bilder:) Og det er jammen deilig å komme ut etter noen dager inne.

Gratulerer med dagen sånn helt på tampen av dagen,
ha ei fin ny uke:)
God klem
Hanne:)

Made by KKann sa...

Hei Eli - jeg har vært borte fra bloggverden veldig lenge - ikke egentlig så mange grunner til det - bare tiden, den ble litt for knapp - men nå er jeg tilbake(håper jeg) og den som jeg først og fremst ønsker kontakt med igjen - er deg!! Håper vi igjen kan bli bloggvenner?!! Ha en finfin mandag! KlemAK

Elin sa...

Å, så deilig det er å komme seg ut etter å ha vært nødt til å være inne mange dager. Særlig når været er så flott! Nydelige bilder i flott vintersol. Ha en fin, frisk, ny februaruke:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...